Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Διαβάστε το και αναλύστε το: Γιατί δεν φταίνε οι πολίτες!

Δεν συνηθίζω να γράφω τέτοιου είδους άρθρα. Αλλά ένοιωσα πως υπάρχει τεράστια ανάγκη.
Προς όλους αυτούς που συνειδητά ή υποσυνείδητα, από άγνοια, απόγνωση ή δόλο κατηγορούν τους πολίτες της Ελλάδας για την κατάσταση της χώρας μας, θέλω να πω το εξής: Φτάνει.
Φτάνει με τα αδιέξοδα σχόλια: "είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι", "εμείς τους ψηφίσαμε", "έχουμε αυτούς που μας αξίζουν", κτλ. Οι πολίτες έχουν υποστεί για πολύ καιρό την προπαγάνδα και τις πανταχόθεν προβοκάτσιες. Αρκετά.
Καιρός λοιπόν να σταματήσουμε να αυτοκαταστρεφόμαστε και να απενοχοποιηθούμε.
Γιατί λοιπόν δεν φταίνε οι πολίτες:

ΔΙΟΤΙ Η ΑΡΧΟΥΣΑ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΗΣ
«Εμείς τους ψηφίσαμε». Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι υποψήφιοι επιλέγονται από τα κόμματα και όχι από τους πολίτες. Το «χρήσμα» έχοντας επιβιώσει από άλλο αιώνα, μας καταδικάζει στις χείριστες πολιτικές επιλογές κα σε μια πολιτική ανισότητα άνευ όρων (δεν μπορούν όλοι να λάβουν το «δαχτυλίδι του αρχηγού»). Η χώρα μας υποφέρει από έναν εκλογικό νόμο ο οποίος εκ των 300 βουλευτικών εδρών, παραχωρεί τις 50 ως δώρο στο πρώτο κόμμα, ενώ άλλες 12 βουλευτικές θέσεις (επικρατείας) εκλέγονται από λίστα προσωπικής επιλογής των κομματικών αφεντικών. Με άλλα λόγια, περισσότερο από το 20% των φερόμενων αντιπροσώπων μας δεν τους ψηφίζουν καν οι πολίτες, ενώ το 100% των βουλευτών έχει επιλεγεί και επιβληθεί σε εμάς από τους κομματικο-άρχοντες. Δυστυχώς, και ενώ το μόνο εκλογικό κριτήριο των Ελλήνων πολιτών, τόσο τώρα όσο και παλιότερα είναι το «μη χείρον βέλτιστον», οι πολίτες όχι μόνο δεν συμμετέχουν στην επιλογή των υποψηφίων των κομμάτων αλλά δια του ισχύοντος νόμου δεν εξασφαλίζεται καν η εκπροσώπηση τους. 
Οι ίδιοι οι βουλευτές «μας», δεν ακούν ποτέ την άποψη και τη θέληση των πολιτών της περιοχής που εκπροσωπούν και καταλήγουν να ψηφίζουν σύμφωνα με την κομματική γραμμή και θέση. Χωρίς δηλαδή να αφουγκράζονται τις ανάγκες και τα θέλω μας, οι πολιτικοί μας θυμούνται προεκλογικά κάθε τέσσερα χρόνια ενώ λαμβάνουν αποφάσεις για εμάς, χωρίς εμάς και πολλές φορές εναντίον μας.
ΔΙΟΤΙ Η ΑΡΧΟΥΣΑ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ
«Γιατί τους ψηφίζουμε;». Ταυτόχρονα, ο ίδιος μισόδημος εκλογικός νόμος πέτυχε την παγκόσμια πρωτοπορία το 2006 και εξίσωσε τα λευκά ψηφοδέλτια με τα άκυρα (!). Σύμφωνα δηλαδή με την ισχύουσα νομοθεσία, η λευκή ψήφος δεν είναι μια θετική συμμετοχή και κάλεσμα για αλλαγή και εξέλιξη αλλά ένα κουρελιασμένο και λερωμένο χαρτί το οποίο δεν δικαιούται να επηρεάσει το τελικό εκλογικό ποσοστό των κόμματων. Υπομένουμε δηλαδή για 10 χρόνια έναν νόμο που καταπατά ουσιώδη πολιτικά μας δικαιώματα.
Η πολιτική καπηλεία της ψήφου μας όμως δε σταματάει δυστυχώς εδώ μιας και κάθε ψήφος σε μικρό κόμμα το οποίο δεν καταφέρνει να εισέλθει στη βουλή δεν χάνεται όπως θα ήλπιζε κανείς, αλλά μοιράζεται αναλογικά στα κόμματα της βουλής ανάλογα με τα εκλογικά ποσοστά τους. Η ψήφος μας δηλαδή σε ένα μικρό κόμμα κινδυνεύει κάθε φορά να κλαπεί από την άρχουσα τάξη και να ενισχύσει το ποσοστό ακόμα και εχθρικών για τα συμφέροντά μας κομμάτων! Αντιστοίχως, η αποχή δεν αναγνωρίζεται ως υγιής εκλογική αντίδραση και ακόμα και αν η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών αποφασίσουν να απέχουν από την εκλογική διαδικασία, οι πολιτικοί μεταξύ τους θα σχημάτιζαν κυβέρνηση, ανεπηρέαστοι από το πολιτικό κλίμα. Οι νόμοι και το σύνταγμα δηλαδή δεν προβλέπουν καμία αλλαγή ακόμα και αν το 99% των πολιτών απέχουν από τις εθνικές εκλογές!

ΔΙΟΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ «ΗΓΕΤΕΣ» ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
«Δεν υπάρχουν πολιτικοί ηγέτες». Η αλήθεια είναι πως οι πολιτικοί ηγέτες στη χώρα μας, δεν μπορούν να επιλεχθούν ούτε καν να αναδειχθούν από τους πολίτες. Πρωθυπουργός της χώρας ορίζεται αυτός που επιλέγει η κοινοβουλευτική ομάδα του κάθε κόμματος. Αν δηλαδή ένας πρωθυπουργός παραιτηθεί, η χώρα δεν πάει σε εκλογές αλλά οι κλειστοί κύκλοι του κόμματος διαλέγουν τον «επίλεκτο» ανάμεσα από τις τάξεις τους. Αντιστοίχως, οι κομματικοί αρχηγοί επιλέγονται με τις πλέον αντιδημοκρατικές μεθόδους και ακόμα και όταν καλούνται να ψηφίσουν οι πολίτες, αυτό γίνεται με τον πλέον εξευτελιστικό για αυτούς τρόπο (χειραγώγηση, εκλογές με έναν υποψήφιο, κτλ.).
Αντιστοίχως ο πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν επιλέγεται από τους πολίτες αλλά εκλέγεται συντεχνιακά από τη βουλή ενώ επιλέγεται συνήθως από το κόμμα της αντιπολίτευσης. Βάσει συντάγματος, οι απαραίτητοι ψήφοι που απαιτούνται από τη  βουλή για την ανάδειξη προέδρου της Δημοκρατίας (180 τω αριθμώ) οδηγούν το εκάστοτε κόμμα που έχει την πλειοψηφία να αποδεχθεί το πρόσωπο επιλογής του κόμματος της αντιπολίτευσης για να μην διαλυθεί η βουλή (σε περίπτωση διαφωνίας και αδυναμίας ανάδειξης προέδρου της Δημοκρατίας, η βουλή βάσει συντάγματος διαλύεται). Ως αποτέλεσμα αυτού, ο αρχηγός του κράτους μας ήταν και παραμένει μια αδύναμη και συμβολική μαριονέττα η οποία εκπροσωπεί τις μειοψηφίες και τις εκάστοτε μικροπολιτικές και μυωπικές σκοπιμότητες.
ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ
«Υπάρχει αναξιοκρατία παντού». Αυτός που επιλέγει τους υπουργούς είναι ο πρωθυπουργός, ο οποίος επιλέγει πάντα κομματικά και μικροπολιτικά: είτε ανταμείβει τα πολιτικά του πρωτοπαλίκαρα - τα οποία μπορεί να είναι ανειδίκευτα και να μην ξέρουν τα θέματα του υπουργείου αλλά είναι ιδανικοί στο να στηρίζουν τον «πρόεδρο», είτε εξαγοράζει και ελέγχει με μια υπουργική θέση την εσωκομματική του αντιπολίτευση. Στην πλειοψηφία τους οι υπουργοί της Ελλάδας είναι ανειδίκευτοι, διορισμένοι αναξιοκρατικά, ενώ εμείς ως πολίτες δεν γνωρίζουμε ποτέ από πριν ποιοι θα είναι αυτοί που πρόκειται να διορίσει ως υπουργούς του ο κάθε υποψήφιος πρωθυπουργός.
ΔΙΟΤΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Βάσει συντάγματος (άρθρο 90§5) όλοι οι ανώτατοι δικαστικοί της χώρας διορίζονται με προσωπική επιλογή του πρωθυπουργού οι οποίοι όπως είναι προφανές υπόκεινται πελατειακά σε αυτόν από τη μέρα διορισμού τους και έπειτα. Επίσης βάσει συντάγματος (άρθρο 91§1), την πειθαρχική αγωγή κατά των ανώτατων δικαστικών της χώρας εγείρει ο υπουργός Δικαιοσύνης, τον οποίον προφανώς οι δικαστικοί τρέμουν. Είναι αυτονόητο πως κάθε ποινική δίωξη η οποία ασκείται από την διορισμένη και ελεγχόμενη δικαστική εξουσία είναι κατευθυνόμενη και υπό την ανοχή της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας.
ΔΙΟΤΙ Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
Τα πολιτικά κόμματα, με στελέχη τα οποία είναι κυριολεκτικά υπεράνω νόμου με ασυλίες και αριστοκρατικά προνόμια (άρθρο 62§1 και 61§2 του συντάγματος) αποφασίζουν μόνα τους για την κρατική τους επιχορήγηση και τους μισθούς των βουλευτών τους (άρθρο 29 του συντάγματος). Ταυτόχρονα, τα κόμματα δεν έχουν Α.Φ.Μ. και δεν λογοδοτούν σε κανέναν: κανείς δεν ξέρει πόσα χρήματα εισπράττουν, από ποιον και που τα ξοδεύουν. Δίχως λοιπόν να ελέγχονται, τα πολιτικά κόμματα μας καταδυναστεύουν ασταμάτητα για δεκαετίες, ενώ επηρεάζουν και διαφθείρουν δια της ανθυγιεινής παρουσίας τους, τους πλέον ζωντανούς και ενεργούς τομείς της Ελλάδας όπως τον χώρο εργασίας (με τι κομματικές συνδικαλιστικές οργανώσεις) και παιδείας (με τις φοιτητικές παρατάξεις).
ΔΙΟΤΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗ
«Δεν υπάρχει παιδεία». Αυτοί που αποφασίζουν για τη μορφή και τη φύση της Ελληνικής παιδείας είναι τα κόμματα. Οι πολιτικοί και οι υπουργοί (που δεν επιλέγονται ούτε ελέγχονται από τους πολίτες) είναι αυτοί που θέτουν τις γενικές και κατευθυντήριες γραμμές της παιδείας, που αποφασίζουν τι θα λένε τα βιβλία (συνωστισμός ή καταστροφή) και με ποιο τρόπο θα διδάσκονται. Είναι οι δικές τους ιδέες αυτές που ορίζουν και εγκλωβίζουν τους νέους μας πολίτες. Ταυτόχρονα, το πολιτικό σύστημα είναι έτσι δομημένο ώστε οι καθηγητές να διορίζονται από τους πολιτικούς σε διάφορες χρυσοπληρωμένες θέσεις ινστιτούτων και κέντρων ερευνών και συνεπώς να ελέγχονται από αυτούς.
ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
Η πολιτική επιστήμη και ιστορία αποδεικνύουν πως η αντιπροσωπευτική κρατική οργάνωση (με πολιτικούς μεσάζοντες) ουδεμία σχέση έχει με το πολίτευμα της Δημοκρατίας (άμεση συμμετοχή των πολιτών) αλλά αντιθέτως συνιστά μια πρώτης τάξεως συνταγματική Ολιγαρχία (Republic).
Ας τελειώσουμε μια και καλή λοιπόν με την τυφλή και εγκληματικά εύκολη κατηγορία εναντίον των πολιτών και ας γυρίσουμε την πλάτη στους ειδικούς, τεχνοκράτες και λοιπούς επαΐοντες οι οποίοι αναζητούν τη λύση σε θεωρήματα, κατασκευάσματα και οικονομικές φόρμουλες.
Την επόμενη φορά που θα ακούσετε απελπισία ή κατηγορία, ξέρετε πώς να αντιδράσετε. Μοιραστείτε τη γνώση.
Εν κατακλείδι, η Ελλάδα χρειάζεται νέο, και επιτέλους Δημοκρατικό Σύνταγμα και Πολίτευμα. Και το χρειάζεται από τους Έλληνες πολίτες.
Περισσότερα στο http://democracyreborn.org/

525) Πολεμώντας για την αποκατάσταση της Δικαιοσύνης

Εδώ και δεκαετίες η χώρα έχει μπει σε μια τροχιά εξαναγκασμένης παρακμής και ολικής ισοπέδωσης της αξιοπρέπειας του Έλληνα και της Ελληνίδας. Ζούμε σε μια ζοφερή πραγματικότητα την οποία πολλοί έχουν αποδεχθεί σαν φυσική τάξη και διαιωνίζουν με την αδράνειά τους τα κακώς κείμενα του τόπου. Ορισμένοι από εμάς που δεν έχουν ενσωματώσει τον εαυτό τους στην αποχαυνωμένη μάζα ψάχνουν τρόπους να αναστρέψουν το κακό που έχει ήδη γίνει και να δώσουν στον ελληνικό λαό έναν τρόπο να ελπίζει ξανά.
Συχνά αναρωτιόμαστε πόσο ακόμα θα συνεχίζεται η ασυδοσία των κυβερνώντων, ο δόλος και η αλαζονεία που έχει επιδείξει έως τώρα ένα ολόκληρο σύστημα εναντίον μας. Διώξεις, απειλές, τρομοκρατικές επιθέσεις, παραβίαση κάθε ατομικής και οικογενειακής ελευθερίας και συστηματική καταστρατήγηση του Συντάγματος με βοηθό την τηλεόραση και τα σκουπιδο-Μ.Μ.Ε. κάθε μορφής, και όλα αυτά προκειμένου να καταφέρει να μείνει στην εξουσία κυριολεκτικά δια της βίας μια συμμορία ανακυκλούμενων αλητών. Αθώοι οικογενειάρχες βρίσκονται προφυλακισμένοι στα κελιά της Τιμής, δύο νεαρά παλληκάρια, συναγωνιστές μας, είναι νεκρά από το παρακράτος και κανένας πουλημένος δεν έχει ορθώσει το ανάστημά του στη λαίλαπα των ψευδών, των συκοφαντιών, των ύβρεων, ακόμα και στη βεβήλωση της μνήμης των νεκρών μας...Έως πότε; Πότε θα επιστρέψει η Αλήθεια και η Δικαιοσύνη στην ελληνική πραγματικότητα;
 
Η θεία Νέμεσις από την αρχαιότητα για τη φυλή μας θεωρείται η αποκατάσταση της ηθικής τάξης στα ανθρώπινα πράγματα. Κάθε ασέβεια στους φυσικούς νόμους, στον θείο λόγο, στο Δίκαιο, στην Αλήθεια, επέφερε την τιμωρία («Τίσις») αυτού που την επιδείκνυε. Ωστόσο κατά το γνωστό «συν Αθηνά και χείρα κίνει», δεν είναι συνετό ούτε αποδεκτό από τους Θεούς να περιμένει κάποιος τη θεία επέμβαση μοιρολατρικά και ράθυμα. Ο καθένας από εμάς που ισχυρίζεται πως νοιάζεται για την αποκατάσταση της ηθικής ισορροπίας στα πολιτικά πράγματα ή πως έχει πράξει τα δυνατά ώστε να μην κυβερνάται από κλέφτες, οπωσδήποτε δεν δικαιούται να περιμένει απλώς ότι μια ωραία ημέρα θα ελευθερωθεί ο Έλληνας από τα πνευματικά και οικονομικά του δεσμά χωρίς Αγώνα.
Ο Αγώνας αυτός γεννιέται και πυρώνεται καταρχάς μέσα μας. Η επανάσταση για τον Εθνικιστή δεν είναι απλά μια στομφώδης και επιτηδευμένη απαλλαγή από τα ενοχικά σύνδρομα όπως συμβαίνει με τους αριστερούς όλα αυτά τα χρόνια. Η αναζήτηση της αλήθειας μέσα σε έναν ωκεανό ψεμμάτων από μόνη της αποτελεί μια επαναστατική αρχή για έναν άνθρωπο. Η έμπρακτη αμφισβήτηση όσων μας σερβίρουν από το Δημοτικό μέχρι τα γεράματά μας, δια μέσου της μαρξιστικής πανούκλας που έχει διαβρώσει την Παιδεία και τα ΜΜΕ (ακροαριστεροί μισέλληνες συγγραφείς διδακτικών βιβλίων τύπου Ρεπούση και μεγαλοδημοσιογράφοι με βίλες αλλά Κνίτικο παρελθόν) αποτελεί επαναστατική πράξη. Η υποστήριξη της Χρυσής Αυγής, που τόσο έχει λοιδωρηθεί από τους πολιτικούς αντιπάλους της σαπίλας, από χιλιάδες κόσμο και η ανυπακοή πολλών νέων στις Σειρήνες των Μ.Μ.Ε. είναι σημάδια ότι πολλά κύτταρα αυτού του ταλαιπωρημένου οργανισμού που λέγεται Ελλάδα ζουν ακόμη και ότι ο ελληνικός λαός δεν έχει δώσει ακόμη την απάντησή του στον πόλεμο των Σιωνιστών και των εντολοδόχων τους εις βάρος του Κινήματος.
 
Με κάθε εφόδιο που διαθέτει ο καθένας οφείλει να πορεύεται στην κατεύθυνση του Δίκαιου και της Τιμής εάν δεν επιθυμεί να είναι μια ζωή δούλος ή υποτακτικός. Για ό,τι συμφορά έχουν προκαλέσει οι εχθροί μας, ο εχθροί της Ελλάδας, η απάντηση θα έρθει, αλλά όπως συμβαίνει από τις απαρχές της ανθρωπότητας, θα έρθει με πόλεμο και δημιουργία. Η συμπαντική νομοτέλεια αποτυπώνεται μέσω της θείας Δίκης, της Νεμέσεως, αλλά κανείς δεν επιβιώνει αν δεν έχει την πρόθεση να πολεμήσει.
«Ο πόλεμος είναι πατέρας όλων, όλων βασιλιάς. Άλλους ανέδειξε σε θεούς και άλλους σε ανθρώπους, άλλους έκανε δούλους και άλλους ελεύθερους.»
Ηράκλειτος
 Κατηγορία Σχολιασμός

Κατηγορία Σχολιασμός
Κατηγορία Σχολιασμός

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

520) Η Φυλετική Κοινότητα στην αρχαιοελληνική κοινωνία


    Αποτέλεσμα εικόνας για Η Φυλετική Κοινότητα στην αρχαιοελληνική κοινωνία 

Είναι πραγματικά θλιβερό η Ιστορία να διαστρεβλώνεται και να αποδίδεται, σύμφωνα με τις πολιτικές ανάγκες και απαιτήσεις. Για την Ελλάδα του 2014, η έννοια της Φυλής, αποτελεί ένα αναχρονιστικό στοιχείο, ή αν θέλετε, έναν παράγοντα που « είναι υπεύθυνος για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας» (!). Πως γίνεται οι Φυσικοί Νόμοι, και ειδικότερα, η εθνική ταυτότητα να απειλούν την ειρήνη και τα .ανθρώπινα δικαιώματα, είναι ένα ζήτημα που καλούνται να μας εξηγήσουν οι νέοι αυτοί διαμορφωτές της πολιτικής και κοινωνικής ζωής.
Η έννοια της Φυλής κατείχε περίοπτη θέση στην αντίληψη των αρχαιοελλήνων, διότι ακριβώς ήταν ο στυλοβάτης της πολιτικής οργάνωσης της κοινωνίας. Η σημασία της Φυλής, της κοινής καταγωγής των Ελλήνων δηλαδή, καθόριζε, ερμήνευε και αιτιολογούσε σχεδόν ολόκληρο το πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό μοντέλο της κοινωνίας. Με λίγα λόγια, η αρχαιοελληνική κοινωνία ήταν κάτι παραπάνω από «ξενοφοβική», ακόμη και η Αθήνα, όπως θα χαρακτηριζόταν σήμερα από την νέα πολιτική ατζέντα, η οποία αποτελεί και τη πιο κραυγαλέα απόδειξη της δυναμικής που έχει αναπτύξει η νέα τάξη πραγμάτων. Αξίες, Ήθη και Αντιλήψεις, οι οποίες θεωρούνταν δεδομένες για χιλιάδες έτη, πλέον, κακοποιούνται και αποκρύπτονται. Τα ιστορικά τεκμήρια, τα στοιχεία τα οποία εδράζονται σε αποσπάσματα της αρχαιοελληνικής γραμματείας αλλά και στην αρχαιολογική έρευνα είναι αμέτρητα. Συνεπώς θα αρκεστούμε σε κάποια ιστορικά στοιχεία, τα οποία όμως είναι αρκετά ώστε να δώσουν μια εικόνα της κοινωνίας της Αρχαίας Ελλάδας.
 
  Αρχικώς, πρέπει να αναφερθούμε στην πολιτική ταυτότητα εκείνων των πόλεων, οι οποίες είναι ιστορικώς παραδεδεγμένο ότι ακολουθούσαν αδιαμφισβήτητα μια φυλετική πολιτική. Η Σπάρτη, η περιβόητη αυτή δωρική πολιτεία, διαπνεόταν από μια εθνική - φυλετική αντίληψη, όπου το άτομο γίνεται ένα με το σύνολο και υποτάσσει το «εγώ» του στο  συμφέρον της Κοινότητας. Αυτή η Κοινότητα, σαφώς, αποτελείτο από άτομα που κοινούς δεσμούς Αίματος Είναι οι γνωστοί «Όμοιοι». Έτσι η Σπάρτη αποτελούσε το πιο οργανωμένο φυλετικό κράτος, με Νόμους που προάσπιζαν την φυλετική ομοιογένεια. Όσο ήταν δυνατό, οι ξένοι απαγορευόταν να εγκατασταθούν στη πόλη της Σπάρτης και γι΄αυτό φρόντιζε η «Ξενηλασία». Η πολιτική αυτή της Σπάρτης, είναι λίγο ως πολύ γνωστή. Αυτό όμως το οποίο θα πρέπει να τονισθεί είναι η αντίστοιχη, διαφορετική βέβαια, πολιτική της Αρχαίας Αθήνας. Ο βαθμός της κρατικής παρέμβασης στην διασφάλιση της φυλετικής ομοιογένειας προσαρμοζόταν ανάλογα με το ιστορικό υπόβαθρο κάθε μιας πόλης - κράτους. Είναι γνωστό ότι η αρχαία Ελλάδα, αν και εθνικώς οι δεσμοί ήταν ισχυρότατοι, πολιτικώς ήταν διασπασμένη. Επομένως δεν μπορούμε να μιλούμε για ενιαίο κράτος, μέχρι τουλάχιστον το 337 ( αν και η Αττική συμμαχία του 477π.Χ μπορεί να θεωρηθεί πολιτικός σχηματισμός ), όταν ο Φίλιππος προχώρησε στο λαμπρό επίτευγμα, της πολιτικής ένωσης των Ελλήνων. Αυτό όμως για το οποίο μπορούμε να μιλούμε είναι η φυλετική αντίληψη των ελληνικών πόλεων, ορώμενη έστω μέσα στα τοπικιστικά πλαίσια κάθε μιας και φυσικά το άθροισμα αυτών που είναι η Ελληνική συνείδηση. Η ανάγκη, λοιπόν προασπίσεως της ταυτότητας, διαπότιζε σχεδόν όλες τις πολιτικές κοινότητες των Ελλήνων. Έτσι, είτε μιλούμε για «ξενηλασία» της δωρικής πολιτείας, είτε για «κοινωνική φυλετική πολιτική» της Αθήνας, εννοούμε τους θεσμούς εκείνους οι οποίοι αν και με διαφορετικά μέσα, επέβαλαν τον ίδιο στόχο: Την διασφάλιση της ομοιογένειας δια του αυτονόητου αποκλεισμού των «αλλότροιων» αντιλήψεων. Σχετικώς με τη Αθήνα εξαιτίας του γεγονότος ότι αποτελούσε το πνευματικό κέντρο όλου το τότε κόσμου στο οποίο συνέρρεαν φιλόσοφοι και επιστήμονες, έχει παραγκωνισθεί η σημασία που έδινε η Αθήνα στην προστασία της ομοιογένειας. Και αυτό διότι στα ελληνιστικά χρόνια έφθασαν διάφορες θεωρίες ενάντια στην παράδοση και έτσι η πνευματική - φιλοσοφική σύγχυση κάλυψε με αιθάλη την αντίστοιχη «ξενηλασία» της κλασσικής Αθήνας. Έτσι η εικόνα και μορφή της πολιτικο-κοινωνικής ζωής της Αρχαίας Αθήνας έχει διαστρεβλωθεί διότι ήταν αρκετά πιο «ξενοφοβική» απ' ότι παρουσιάζεται σήμερα.
    Η ελληνική κοσμοαντίληψη για την ανάγκη διατήρησης του Ελληνικού Αίματος διαφαίνεται έντονα από την εποχή του ελληνικού αποικισμού μεταξύ 8ου- 6ου αιώνα π.Χ. Οι άποικοι απέφευγαν την φυλετική πρόσμειξη με τους πληθυσμούς που συναντούσαν, και με αυτόν τον τρόπο διεφύλασσαν την βιολογική τους ταυτότητα, και κατ' επέκταση την ιδέα της Ελληνικότητας. Παρά την επιβεβλημένη διάσπαση εκ των ιστορικών συνθηκών, οι Έλληνες άποικοι, συνειδητοποίησαν κατά τον αποικισμό την ειδοποιό εκείνη διαφορά, που εξασφαλίζει την γοητευτική εκείνη ποικιλομορφία στην ανθρώπινη ιστορία:  Την διαφορετικότητά τους. Τα βιοψυχικά γνωρίσματα είναι εκείνα που συνθέτουν την ταυτότητα και επομένως, αυτή τοποθετήθηκε στην ύπατη βαθμίδα των προυποθέσεων στην ίδρυση πολιτειών γύρω από τη Μεσόγειο.
 
Όσον αφορά την αρχαία Αθήνα, αυτή ήταν το μεγαλύτερο πολιτιστικό, πνευματικό και καλλιτεχνικό κέντρο της κλασσικής Ελλάδας. Κι όμως ενυπήρχε μια κοινωνική φυλετική αντίληψη η οποία σαφώς διασφαλιζόταν μέσω νόμων και θεσμών, οι οποίοι με τη σειρά τους συγκροτούσαν ένα «δίκαιο». Η ποιότητα βέβαια της ιωνικής σφύζουσας ζωής διαφέρει από εκείνη της αυστηρής λακωνικής κοινότητας. Φιλόσοφοι, σοφιστές, μαθηματικοί και αστρονόμοι κατέφθαναν στο λίκνο του Πολιτισμού και της Τέχνης, στην Αθήνα, προκειμένου να διδάξουν, να ιδρύσουν σχολές και να προσφέρουν τα φώτα των γνώσεων τους. Θα πρέπει όμως να γνωρίζουμε πως η Αθήνα δεν τους παρείχε τον τίτλο του Αθηναίου πολίτη, αλλά τους αντιμετώπιζε ως « μέτοικους». Οι μέτοικοι, πλήρωναν το μετοίκιον ( 12 δρχ.). Με λίγα λόγια η Αθήνα δεν ανεγνώριζε ως Αθηναίους πολίτες, Έλληνες από άλλες πόλεις - κράτη, πόσο μάλλον «βαρβάρους» δηλαδή αλλοφύλους. Αυτή η, φυλετικής κατεύθυνσης, πολιτική επικυρώνεται στην ψήφιση νόμου με πρωτοβουλία του Περικλή το 451 π.Χ. Σύμφωνα με αυτόν, πολιτικά δικαιώματα διέθεταν μόνο οι Αθηναίοι, των οποίων και δυο γονείς ήταν Αθηναίοι ( «εξ' αμφοίν αστοίν»). Συνεπώς όλες οι οικονομικές παροχές που πρόσφερε το κράτος απευθύνονταν έως και τους Θήτες, την τελευταία τάξη δηλαδή εκείνων που είχαν πλήρη πολιτικά δικαιώματα. Οι μέτοικοι αν και συμμετείχαν στην εμπορική και βιομηχανική ζωή της πόλης, δεν είχαν τα προνόμια των Αθηναίων πολιτών και αυτό φυσικά εθεωρείτο αυτονόητο. Για την συμμετοχή στην άσκηση πολιτικών δικαιωμάτων των πολιτών των συμμαχικών πόλεων και των δούλων δεν γίνεται ούτε καν λόγος. Mια ελίτ, δηλαδή, αυτοχθόνων, απολάμβανε πλήρη δικαιώματα, σε αντίθεση με τους φιλοξενούμενος οι οποίοι μετείχαν ως μέτοικοι.
Αυτή είναι μια προσέγγιση στην σημασία που απέδιδαν οι πρόγονοί μας στους φυλετικούς δεσμούς. Η μελέτη της Ιστορίας αποτελεί τη βάση της έρευνας και της προόδου. Η απλή καταγραφή των γεγονότων και η γνώση αυτών δεν επαρκεί για την οικοδόμηση κριτικής σκέψης. Αυτό που έχει σημασία είναι η ανάλυση των αιτιών των γεγονότων, και η συνεχής μελέτη και κριτική, έτσι όπως την είχε αναδείξει ο Θουκυδίδης.

  Ιδεολογικά Κείμενα