Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Ναός της θεάς Αφροδίτης και όχι ''ΠΑΖΑΡΧΑΜΑΜ

Αποτέλεσμα εικόνας για ο ναος της αφροδιτης θεσσαλονικη 

Η ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΚΗΣ (ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ) ΒΡΗΚΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΛΟΥΤΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΜΝΗΝΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (ΛΟΥΛΟΥΔΑΔΙΚΑ), ΕΡΓΟ ΤΟΥ 1500 ΜΝΧ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗ ΤΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ, ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ.
ΝΑΟΣ ΤΟΥ 6ου ΑΙΩΝΟΣ Π.Ν.Χ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΤΑ ΟΘΩΜΑΝΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΛΑΓΝΟΥΣ!



Στέφανος Βαβούρας 

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

171) Προς μία Ελλάδα που ΔΕΝ θα ανήκει στους Έλληνες

Στόχος πλέον η ακίνητη περιουσία των Ελλήνων!


Στις 29 Ιανουαρίου ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Γ. Παπαδάκη, δήλωσε ότι είναι υπέρ ενός φόρου στα ακίνητα. Τον οποίο κάλεσε τον Έλληνα πολίτη, εάν δεν έχει να πληρώσει να πουλήσει (το σπίτι προφανώς εννοούσε).

Πρόκειται για μία βαρύτατη πολιτική θέση, η οποία καταδεικνύει την κατεύθυνση προς την οποία θέλει να κινηθεί ένα τουλάχιστον κομμάτι της Νέας Δημοκρατίας, αυτό των φιλελεύθερων στο οποίο ανήκει ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και το οποίο βρίσκεται πολύ κοντά με τους “εκσυγχρονιστές” του πάλαι πότε Σημίτη, που εκπροσωπούνται σήμερα στην κυβέρνηση από τον υπουργό Οικονομικών Στουρνάρα.

Γιατί είναι τόσο βαρύτατη αυτή η πολιτική θέση; Ως είναι γνωστόν η Ελλάδα αποτελεί “ανωμαλία” στον ευρωπαϊκό κανόνα περί ιδιοκατοίκησης. Η ιδιοκατοίκηση στην Ελλάδα, είναι πανάρχαια έννοια στον τόπο μας και άμεσα συνδεδεμένη με την κουλτούρα του Έλληνα. Η ελληνική οικογένεια είναι συνδεδεμένη με το Πατρικό σπίτι, το σπίτι μας – το σπίτι που μεγαλώσαμε. Η ιδιοκατοίκηση ως μόνιμη κατοικία, από τον ορισμό της είναι μία ζημιογόνος επένδυση. Είναι επένδυση που δεν μας αποδίδει οικονομικό κέρδος.
Απαιτεί κεφάλαια για την αγορά της ή την εκ βάθρων κατασκευή της, απαιτεί κεφάλαια αέναης ολοκλήρωσή της, όπως επίσης και κεφάλαια συντήρησή της. Με λίγα λόγια το σπίτι μας, από την πρώτη στιγμή δημιουργίας του, απαιτεί να το χρηματοδοτούμε. Σημειωτέων ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις τα προαναφερόμενα κεφάλαια είναι δανεικά, οπότε έχουν επιπλέον χρηματοοικονομικό κόστος.

Μέσα στο πλαίσιο του φιλελευθερισμού όμως που θέλει ο κ. Βαρβιτσιώτης, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή η ιδιοκατοίκηση ως μέρος της κουλτούρας, του δεσίματος ενός λαού με τον τόπο του. Οι φιλελεύθεροι διεθνιστές – επί της ουσίας – τύπου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη αδυνατούν να καταλάβουν την σχέση του Έλληνα με το σπίτι του. Και ως εκ τούτου τον καλούν να το ... πουλήσει.

Η εκτεταμένη λαϊκή και μικροαστική ιδιοκτησία γης και κατοικίας στις προηγούμενες δεκαετίες εκτόνωσε μεταπολεμικές ταξικές πιέσεις και να ενσωμάτωσε διεκδικήσεις στο σύστημα. Όμως εδώ και πολλά χρόνια περιορίζει την δυνατότητα δράσης του κατασκευαστικού κεφαλαίου και δεν διευκολύνει την κερδοφορία του.

Και μάλιστα την στιγμή που η μικροαστική τάξη καταστρέφεται ολοκληρωτικά από το όλο πλαίσιο που έχει να κάνει με τα μνημόνια, η έντονη φορολογία της ιδιοκτησίας γής ή κατοικίας έρχεται ως χαριστική βολή.

Όμως όσοι λειτουργούν προς αυτή την κατεύθυνση δεν το κάνουν για ιδεολογικούς λόγους.
Ουσιαστικά τόσο η κυβέρνηση Βενιζέλου, όσο και η νύν κυβέρνηση Σαμαρά έχει μία σαφή κατεύθυνση “απαλλοτρίωσης” της έγγειας ιδιοκτησίας των λαϊκών και μικροαστικών στρωμάτων από το κεφάλαιο (το ελληνικό κατ’ αρχήν αλλά πλέον ολοένα και περισσότερο και το ξένο). Ο μηχανισμός που οδηγεί εκεί είναι η αύξηση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων σε συνδυασμό με την αύξηση της φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας.

Αυτό αυξάνει το κόστος  της ακίνητης περιουσίας για τα προαναφερθέντα στρώματα. Το αποτέλεσμα αρχίζει να είναι ήδη ορατό: οι τάξεις και τα στρώματα αυτά αρχίζουν, αργά αλλά σταθερά, να εκποιούν την ακίνητη περιουσία τους. Τα πρόσφατα “παιχνίδια” με την υποβάθμιση του κέντρου της Αθήνας (φασαρίες, εγκληματικότητα κλπ.) έρχονται να ενισχύσουν την τάση αυτή. Και ήδη μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα (ελληνικά και σιγά-σιγά και ξένα) μπαίνουν στο παιχνίδι αυτό. Φυσικά οι εξελίξεις αυτές ανατρέπουν δραματικά την μεταπολεμική ταξική δομή του ελληνικού καπιταλισμού και μπορεί να οδηγήσουν σε ανεξέλεγκτες εξελίξεις.

Δεν θέλουν μόνον τα σπίτια μας, αλλά και τα χωράφια μας!
 Και ενώ όλα τα παραπάνω ισχύουν με τις κατοικίες, έρχεται μόλις χτές ο Υπουργός Οικονομικών Στουρνάρας και καταθέτει πρόταση στην τρικομματική επιτροπή. Στο πλαίσιο της κατάργησης του φορομπηχτικού μηχανισμού γνωστού και ως “χαράτσι” από την ΔΕΗ, η κυβέρνηση έρχεται να προτείνει την αντικατάστασή του από έναν άλλον μηχανισμό, ο οποίος όχι μόνο δεν ελαφρύνει τις οικογένειες, αλλά αντιθέτως προσθέτει ακόμη περισσότερα βάρη, αφού εκτός από τις κατοικίες φορολογούνται πλέον και τα αγροτεμάχια.


Η πρόταση Στουρνάρα προβλέπει:

- την φορολόγηση των ιδιοκτητών με βάση το τετραγωνικό για τα εντός σχεδίου κτίσματα και οικόπεδα και με βάση το στρέμμα για τις εκτός σχεδίου εκτάσεις (αγροτεμάχια).
Ο φόρος θα υπολογίζεται με ευρώ ανά τετραγωνικό για τα κτίσματα και με ευρώ ανά στρέμμα για τα αγροτεμάχια.
- δεν θα υπάρχει κανένα αφορολόγητο
- μπορούν να θεσπιστούν μόνο εξαιρέσεις από τον φόρο
- ο φόρος θα επιβληθεί και στα χωράφια των κατά κύριο επάγγελμα αγροτών καθώς δεν θα υπάρχει αφορολόγητο και για εισπρακτικούς λόγους δεν είναι δυνατή η εξαίρεσή τους.
- την επιβολή φόρου ανά τετραγωνικό το ύψος του οποίου θα καθορίζεται με βάση 33 κριτήρια(!).

Ουσιαστικά ο φόρος θα ξεκινάει από 2 ή 3 ευρώ ανά τετραγωνικό για τα κτίσματα και με βάση τα χαρακτηριστικά του ακινήτου όπως είναι η τιμή ζώνης στην οποία βρίσκεται, ο όροφος, το αν έχει πρόσοψη, ο συντελεστής εμπορικότητας κ.ά. ο φόρος ανά τετραγωνικό θα αυξάνεται. Η πρόταση αυτή προβλέπει ουσιαστικά τη δημιουργία ενός φόρου που θα προσομοιάζει με το «χαράτσι» (ΕΕΤΗΔΕ) και όπως είπε ο ΥΠΟΚ στην τρικομματική επιτροπή εξασφαλίζει την εισπρακτική απόδοση του νέου φόρου μετά την κατάργηση του «χαρατσιού».


Ο φόρος, με τον τρόπο που θα λειτουργεί, δεν επιτρέπει την θέσπιση αφορολόγητου ορίου καθώς δεν υπολογίζεται με βάση την αξία, αλλά μόνο εξαιρέσεις από αυτόν όπως π.χ. για τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες. 

Ο φόρος, με τον τρόπο που θα λειτουργεί, δεν επιτρέπει την θέσπιση αφορολόγητου ορίου καθώς δεν υπολογίζεται με βάση την αξία, αλλά μόνο εξαιρέσεις από αυτόν όπως π.χ. για τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες.

- την επιβολή φόρου ανά στρέμμα που θα κλιμακώνεται από το 1 ή 2 ευρώ και θα ξεπερνάει ακόμη και τα 20 ή 25 ευρώ ανά στρέμμα για τις εκτός σχεδίου εκτάσεις. Η πρόταση του ΥΠΟΙΚ δεν προβλέπει την απαλλαγή των κατά κύριο επάγγελμα αγροτών (απόφαση που είχε λάβει η τρικομματική επιτροπή την περασμένη εβδομάδα) αλλά την φορολόγησή τους με ένα συμβολικό ποσό, π.χ. 1 ή 2 ευρώ ανά στρέμμα. Το ποσό του στρεμματικού φόρου θα κλιμακώνεται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του αγροτεμαχίου και έτσι οικοδομήσιμες εκτός σχεδίου εκτάσεις (π.χ. 5 στρέμματα στη Μύκονο) θα φορολογούνται με πολύ υψηλό συντελεστή ανά στρέμμα (π.χ. 20 – 25 ευρώ).

Στην ουσία η κυβέρνηση προχωρά στο αντίθετο ενός “αναδασμού”. Χρησιμοποιώντας την φορολογική της εξουσία προσπαθεί να μαζέψει “έσοδα” δημιουργώντας όμως στην ουσία έναν μηχανισμό αναδιανομής της γής. Από τους πολλούς την μαζεύει στα χέρια των λίγων. Οι οποίοι επωφελούμενοι επί τόσες δεκαετίες από το διεφθαρμένο κράτος, κατάφεραν να έχουν αυτή την στιγμή “ζεστό χρήμα” στα χέρια τους. Και τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή – εκμεταλλευόμενοι την φορομπηχτική πολιτική της κυβέρνησης, να μετατρέψουν το χρήμα σε ακίνητη περιουσία, αφού αυτή γίνεται “βάρος” για τους μη έχοντες.

Φυσικά δεν είναι μόνον η “ανάγκη” και οι “ιδεολογικές” πεποιθήσεις που οδηγούν την κυβέρνηση και τα κόμματα που την στηρίζουν σε αυτή την κατεύθυνση. Είναι και το γεγονός του ότι οι πολιτικοί συγχρωτίζονται – με διάφορους τρόπους – με αυτούς που έχουν το χρήμα. Και κάποιοι από αυτούς ίσως έχουν πολλά να κερδίσουν εάν εξυπηρετούνται τα σχέδια των “φίλων” τους!

Δημήτρης Παπαγεωργίου



ΠΗΓΗ

170) ΤΙ ΔΕΝ ΕΤΡΩΓΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ;‏

ΤΙ ΔΕΝ ΕΤΡΩΓΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ;‏

Πολλές φορές η σύγχρονη επιστήμη έχει σκύψει στον τρόπο διατροφής και ζωής των αρχαίων και έχει μελετήσει αρχαία συγγράμματα σε μια προσπάθεια να απαντήσει και σε ένα απλό ερώτημα πέρα από τα πολυσύνθετα. Γιατί οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν τόσο έξυπνοι;


Η απάντηση για πολλούς είναι μια και στηρίζεται στις αρχές που έθεσε ο πατέρας της Ιατρικής ο Ιπποκράτης, που έλεγε «νους υγιής εν σώματι υγιεί» και «φάρμακο σου είναι η τροφή σου».

Στηριζόμενη σε αυτές τις ρήσεις, η κ. Δήμητρα Τυλλιανάκη, χειρουργός οδοντίατρος, αν και ξεκίνησε από την κλασική ιατρική, στην πορεία ασχολήθηκε και με την ομοιοπαθητική αλλά και τη διεξοδική μελέτη των διατροφικών συνηθειών στις εποχές του Ιπποκράτη και του Πυθαγόρα.

Ο λόγος που το έκανε ήταν για να απαντήσει σε ένα ερώτημα που τη βασάνιζε έντονα. «Γιατί παρά την εξέλιξη της επιστήμης θερίζουν οι ασθένειες; Ο καρκίνος , τα καρδιοεγκεφαλικά και τα αυτοάνοσα νοσήματα;» Ψάχνοντας τις απαντήσεις άρχισε να αμφισβητεί τη θεραπεία μόνο με φάρμακα και στάθηκε στην ολιστική αντιμετώπιση του ανθρώπου. Μάλιστα η ίδια αν και μαραθωνοδρόμος, διαπίστωσε ότι παρά τον υγιεινό τρόπο ζωής της, έκανε και λάθη, που δε γνώριζε.

Ένα από αυτά ... κατανάλωνε ψωμί και μακαρόνια, κατανάλωνε δηλαδή σιτάρι. Και τί το «κακό» έχει το σιτάρι; Γλουτένη. Μια ουσία που βρίσκεται παντού στη σύγχρονη διατροφή και κρατάει σε «υπνηλία» τον εγκέφαλο. Οι αρχαίοι, σιτάρι δεν έβαζαν στο στόμα τους. Διότι δεν υπήρχε. Καλλιεργούσαν το δημητριακό Ζέα, πλούσιο σε μαγνήσιο που θεωρείται η τροφή του εγκεφάλου.

                   «Πριν ασχοληθώ με τη μελέτη της Ιπποκράτειας διατροφής, νόμιζα ότι έκανα καλή διατροφή, αλλά δεν έκανα. Κατανάλωνα ψωμί και μακαρόνια. Όπως διαπίστωσα στη συνέχεια, στην αρχαιότητα δεν έτρωγαν στάρι. Υπήρχε ένα δημητριακό το «Ζεα» το οποίο είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, «τροφή» του εγκεφάλου. Για αυτό και οι προγονοί μας ήταν έξυπνοι. Υπάρχει μεγάλη πιθανότατα αυτό να οφείλεται στο ότι δεν έτρωγαν στάρι που έχει γλουτένη, ουσία που συγκολλάει τις νευρικές απολήξεις και δεν αφήνει τον εγκέφαλο να σκεφτεί ελεύθερα και να δημιουργήσει.
 Μια άλλη ουσία που έχει το συγκεκριμένο δημητριακό είναι το αμινοξύ Λυσίνη το οποίο ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει ελάχιστη γλουτένη».

Η κ. Τυλλιανάκη ζυμώνει το ψωμί της με Ζέα και φτιάχνει και τα μακαρόνια της από το ίδιο δημητριακό. Είναι σούπερ τροφή και δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για να χορτάσει ο οργανισμός. Η καλλιέργεια του απαγορεύτηκε στις αρχές του 20ου αιώνα.

«Καλλιεργούνταν στην Ελλάδα και απαγορεύτηκε αιφνιδιαστικά - άγνωστο γιατί. Το έχουν οι Γερμανοί και το εξάγουν. Είναι πανάκριβο κοστίζει 6,5 ευρώ το κιλό!»

Η ίδια συνιστά στους καταναλωτές να καταναλώνουν τροφές που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία, διότι όλες οι βιταμίνες βρίσκονται στον φλοιό.

«Βγάζουν το φλοιό των τροφίμων και στη συνέχεια οι βιταμίνες γίνονται συμπληρώματα διατροφής».

Όσον αφορά στην κατανάλωση κρέατος αυτή ήταν ελάχιστη και μόνο όταν το άτομο ήταν υγιές. Όταν υπήρχε κάποια ασθένεια δεν καταναλωνόταν κρέας.

Και η Πυθαγόρεια διατροφή στηρίζεται στην Ιπποκράτεια, με εξαίρεση στην κατανάλωση κρέατος, που για τον Πυθαγόρα, απαγορευόταν δια ροπάλου.

Ιπποφαές


  Διατροφική αξία - Υγεία
Το ιπποφαές θεωρείται σύμφωνα με πολλές μελέτες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, ένας σημαντικός σύμμαχος της υγείας μας Οι καρποί του ιπποφαούς είναι εδώδιμοι και θρεπτικοί, αν και πολύ όξινοι (στυπτικοί) και ελαιώδεις, δυσάρεστοι αν φαγωθούν ωμοί, εκτός κι αν "υπερ-ωριμάσουν" (παγώσουν ώστε να μειωθεί η στυπτικότητα) και/ή αν αναμειχθούν με γλυκύτερο χυμό από μήλο, σταφύλι κλπ.
Όταν οι καρποί πολτοποιηθούν, ο χυμός που προκύπτει διαχωρίζεται σε τρία στρώματα: πάνω-πάνω ένα λεπτό, πορτοκαλί καϊμάκι· στη μέση, ένα στρώμα που περιέχει, τα χαρακτηριστικά για το ιπποφαές, υψηλής συγκέντρωσης κεκορεσμένα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα· και το κατώτερο στρώμα που είναι ίζημα και χυμός.[6][7] Περιέχει λίπη που χρησιμοποιούνται για καλλυντικούς σκοπούς, τα δύο ανώτερα στρώματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κρέμες και αλοιφές, ενώ το κατώτερο στρώμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εδώδιμο προϊόν, όπως το σιρόπι.[6]
Οι θρεπτικές ουσίες και τα φυτοχημικά συστατικά των καρπών του ιπποφαούς έχουν θετική επίδραση έναντι των φλεγμονών, του καρκίνου[2] ή άλλων ασθενειών,[8] αν και ακόμα δεν έχει αποδειχθεί κανένα όφελος για τους ανθρώπους από κλινικές μελέτες.
Ο καρπός έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C — 114 έως 1550 mg ανά 100 gr[2][7] με μέση περιεκτικότητα (695 mg ανά 100 gr) περίπου 15 φορές περισσότερη από το πορτοκάλι (45 mg ανά 100 grams)[9] — που κατατάσσει το ιπποφαές στις πιο πλούσιες πηγές, από τα φυτά, σε βιταμίνη C. Ο καρπός ωστόσο είναι πλούσιος σε καροτενοειδή, βιταμίνη E, αμινοξέα, μέταλλα, β-σιτοστερόλη και πολυφαινολικά οξέα.[2][7][10]

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

*ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΩΡΑ..... ΚΑΠΟΤΕ.... (ΠΡΙΝ - ΜΕΤΑ )

Γεμίσαμε Ελλάδα. Στιγμές από το ευλογημένο προσκύνημα μας στη Λίμνη  Πλαστήρα & Μετέωρα. Πήγαμε σε ευλογημένα μοναστήρια , θαυμάσαμε τις ομορφιές  του τόπου μας, διασκεδάσαμε , χορέψαμε.... Σας ευχαριστούμε όλους εσάς για

ΠΡΙΝ
                                                                                             
 ΉΤΑΝ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΚΑΠΟΤΕ
 ΓΕΜΑΤΗ ΟΜΟΡΦΙΕΣ 
ΑΠΟ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΛΟΦΟΥΣ 
ΠΟΛΕΙΣ ΚΙ`ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΈΣ

ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΗΤΑΝΕ
 ΟΜΟΡΦΟΙ, ΓΕΛΑΣΤΟΙ,
ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ Η ΠΟΡΤΑ
 ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΧΤΉ

ΤΑ ΒΡΑΔΥΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
 ΚΟΙΜΟΎΝΤΑΝ ΣΤΙΣ ΑΥΛΕΣ
ΜΕ ΚΡΕΒΑΤΙΝΕΣ ΓΙΑ ΣΚΙΑ
 ΑΠΟ ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΈΣ

ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ
 ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ
 ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΗΤΑΝΕ
 Ή ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ

ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΕΤΡΩΓΑΝΕ
 ΜΑΖΙ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑ,
ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙΑ...ΑΝΤΑΜΩΝΑΝ
 Σ`ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΛΙΜΕΡΙΑ...

ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΑΝ
 ΗΤΑΝΕ ΦΥΣΙΚΑ
ΧΩΡΙΣ ΛΥΠΑΣΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ
 ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΗΜΙΚΆ

ΚΡΕΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ
 ΔΕΝ ΤΡΩΓΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,
ΜΕ ΌΣΠΡΙΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ
ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΝ ΠΕΡΑ

ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΠΟΛΛΑ
 ΜΑ ΗΤΑΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ 
ΑΔΕΛΦΙΑ, ΦΙΛΟΙ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ 
Μ` ΑΓΑΠΗ ΗΤΑΝ ΔΕΜΕΝΟΙ

ΌΛΑ ΚΥΛΟΥΣΑΝ ΟΜΟΡΦΑ 
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
 ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ,
 ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΦΕΝΕΙΑ

ΤΑ ΘΕΑΤΡΑ,ΤΑ ΣΙΝΕΜΑ
 ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΑ ΚΟΣΜΟ
ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
 ΜΟΣΧΟΒΟΛΟΥΣΑΝ ΔΥΟΣΜΟ

ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ,
 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ,
ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ <ΠΡΟΟΔΟ>
ΚΙ`ΑΡΧΙΣ`Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ

ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΗ ΦΕΡΑΝΕ 
ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΑ,
ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΜΙΑ <ΕΞΈΛΙΞΗ>
 ΜΑ ΌΛΑ ΠΗΓΑΝ ΧΑΜΕΝΑ

 
ΜΕΤΑ


ΠΗΓΑΝ ΧΑΜΕΝΕΣ ΟΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ
 ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΤΣΙΜΕΝΤΑ,
ΚΑΨΑΝΕ ΛΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΥΝΑ,
ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΑ

ΟΙ ΑΝΘΡΏΠΟΙ ΜΕΛΑΓΧΟΛΗΣΑΝ
 ΤΟΥΣ ΕΦΥΓ`Η ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ,
ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΑΝΟΥΝΕ
 ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥΣ

 ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ
 ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗ ΤΟΥΣ ΚΛΕΨΟΥΝ
 ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΟΥΓΑΔΑ Π`ΑΠΛΩΣΑΝ
 ΚΟΙΤΟΥΝΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ

 ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΕΙΝ`ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ
 ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ 
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ

ΧΑΘΗΚΕ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ
 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ, ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ
 ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΤΗ ΒΓΑΖΕΙ
 ΌΠΩΣ ΛΑΧΕΙ

ΤΡΏΝΕ ΕΤΟΙΜΑΤΖΙΔΙΚΑ,
 ΌΛΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ,
 ΑΠΟ ΟΥΣΙΕΣ ΧΗΜΙΚΕΣ
 ΕΙΝ`ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ

ΜΕ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ ΖΩΙΚΕΣ  ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ,
ΕΙΝ `ΌΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ
 ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΤΑΚΤΙΚΑ

ΟΣΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΑΝ ΛΕΦΤΑ 
ΕΙΝ` ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΟΙ
 ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ
 ΕΙΝ` ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΙ

ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΝΕΚΡΩΣΑΝΕ,
ΚΛΕΙΣΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ,
Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΦΟΥΝΤΩΣΕ
 ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ

 ΟΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙΣ ΚΟΠΗΚΑΝ,
ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ,
ΦΟΡΟΙ, ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΗ,
 ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΡΟΜΟΣ

ΕΤΣΙ ΚΥΛΑΕΙ Η ΖΩΗ
 ΜΕ ΑΓΧΟΣ ΚΙ`ΑΓΩΝΙΑ
 ΚΙ`ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΟΙ
 ΠΑΝ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΝΕ
 ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΣΚΕΦΤΟΥΝΕ,
ΣΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ
 ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ


npazaitis@hotmail.com

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΜΥΘΟΥ. ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΤΣΑ


Ή Βίβλος είναι μία συρραφή από τόν βίο καί τήν πολιτεία τών θεών, ηρώων καί προσωπικο­τήτων του Ελληνικού κόσμου.

Ό Ιησούς διδάσκει καί δικάζεται όπως ό Σωκράτης, θεραπεύει καί ανασταίνει όπως ό Απολλώνιος ό Τυανέας, σταυρώνεται όπως ό Προμηθέας, περπατά πάνω στό νερό όπως ό Αργοναύτης Εύφημος, κατεβαίνει στον Κάτω Κόσμο όπως ό  Ηρακλής, θρηνείται όπως ό Υάκινθος,  φορά τόν χιτώνα του Απόλλωνος καί κατά τήν ταφή του τυλίγεται στην σινδόνη του Πατρόκλου. Ό Ιησούς γίνεται ή «άμπελος» όπως ό Διόνυσος, ό «καλός ποιμήν», όπως ό Έρμης, ό «ερχόμενος» όπως ό Ήφαιστος καί θά επιστρέψει κατά τήν Δευτέ­ρα Παρουσία όπως ό Οδυσσέας. Ο Ίεχωβάς μοιάζει καταπληκτικά με τόν Ποσειδώνα, ό Δαυίδ παί­ζει τήν λύρα του όπως ό Ορφέας, ό  Σαούλ φιλοξενείται όπως ό Τηλέμαχος καί ό Σαμψών χάνει τήν δύναμη του όταν μία γυναίκα του κόβει τά μαλλιά όπως ό Πτερέλαος. Ό Κάιν σκοτώνει τόν αδελφό του   όπως  ό  Κιθαιρών  καί  ό Παράδεισος είναι ό Κήπος τών Εσπερίδων. 
 
Προκειμνου νά δραιωθ ουδαιοχριστιανισμς παρουσιάζεται μ λληνοπρεπές προσωπεον. ντιγράφει μορφικά καί ἐπιφανειακά τάς λληνικάς δοξασας. πιθυμε νά παρατηρομε τήν ρχαα πολιτιστική κληρονομαν μας μσα πτά ματοϋάλια το ουδαιοχριστιανισμο. θνος μως πού προσκυν ξένον θεόν καταδικάζεται ες ποδούλωσιν καί φανισμόν. Ποος συνδει τ γνος τν λλήνων μέ ἀποκλειστικήν θρησκεαν; Το ξζει .... προτροπή το μήρου: «Πρόχνυ λέσθαι!»(Νά χαθες γονατιστς!) 


Αναρτήθηκε από ENDYMION

148) Όταν οι Κινέζοι τιμούν την Ελλάδα

Απόβαση επενδυτών στην Ελλάδα προετοιμάζουν οι Κινέζοι | Ειδήσεις για την  Οικονομία | newmoney
Όταν οι Κινέζοι άκουσαν τη λέξη Hellas, προσπάθησαν να την αποδώσουν στη γλώσσα τους. Για να τη γράψουν, χρησιμοποίησαν δύο ιδεογράμματα (希臘) τα οποία επέλεξαν με βάση την προφορά. Δηλαδή πήραν ένα ιδεόγραμμα που προφέρεται «σι», άλλο ένα που προφέρεται «λα», τα ένωσαν για να φτιάξουν τη λέξη «Σι-Λα» με την οποία προσδιορίζουν την Ελλάδα.
Το πρώτο ιδεόγραμμα σημαίνει «ελπίδα» και το δεύτερο αντιστοιχεί στον μήνα Δεκέμβριο του παραδοσιακού κινεζικού ημερολογίου.
Και τα δύο όμως μαζί, όταν ενωθούν, σημαίνουν «ο άλλος μεγάλος πολιτισμός». Αυτό για να δείτε με πόσο σεβασμό αντιμετωπίζουν τη χώρα μας. Δεν είναι καθόλου άσχημος αυτός ο συμβολισμός για μια χώρα, όπως λένε, τόσο ταλαιπωρημένη και παράλληλα τόσο πλούσια σε Ιστορία και πολιτισμό, όπως η δική μας.
Οι Κινέζοι άλλωστε είναι ίσως ο μοναδικός λαός στον κόσμο που δεν αποκαλεί την Ελλάδα «Greece» ή κάτι παρόμοιο.
Περίπου το 1/5 του παγκόσμιου πληθυσμού που ομιλεί κινεζικά αποκαλεί την Ελλάδα «Σι-Λα».
apocalypsejohn.com 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

147) ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

                                                                                                                                              
ΚΑΨΑΛΑΣ ΔΗΜ: ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
 
ΔΕΊΤΕ ΤΟ ΒΊΝΤΕΟ: 
http://youtu.be/dh2fvuX-_bw
 
Διάλεξη. Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλειου ''ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ''
Στην οδό Ερμού - Θεσ/νίκης